2013年11月24日 星期日

台中清境 @ 11/2013 (1)































6 則留言:

  1. 真的要重新學習用呢個平台。
    第一次到你 Blog 留言,見番面,真好!
    新年快樂

    回覆刪除
  2. Iris 你好,很高興在此再次見面,新年快樂。

    回覆刪除
  3. hi 足跡,
    我都找左你好耐啦,好彩我之前加左你y blog喺我電話既書纖裡,如果吾係就找不到了。
    好在你都係用呢個平台,如果吾係就找不到了!

    回覆刪除
  4. 我都好開心再跟你面見,最近好嗎?我祝你新年進步,身體健康,快快能環遊世界吧!來緊你好像去馬爾代夫嗎?玩得開心啲,謝謝分享靚相呀!期待你的超美相片@.@

    回覆刪除